Underbart!


Kan man säga något annat om vädret? sommar sommar!!
Tänk om det kunde hålla i sig länge nu...men man får inte hoppas
på för mkt...svensk sommar kan man aldrig lita på!!

Jaaaa vad har hänt dom senaste dagarna då...i torsdags åkte
jag & Lina till Laxå och hälsade på Linda & hennes fina bebis mage!
Fikade en massa och bara satt och pratade. Mys! Oliwer har även
fått sin tredje tand och häromdagen släppte Micke hans händer och
han gick hela SEX steg själv!! Nu går det undan.

I går så va jag & Oliwer ute hela morgonen, promenerade, plockade
blommor och lekte i trädgården. Klockan va åtta när vi gick ut men
visst fasen va det as varmt redan då :) Började jobba klockan ett
och där gick det i ett. Jätte mkt att göra! Sovit dåligt två nätter så
va rätt trött. Somnat sent och vakna massa.

Åkte till Sophia när jag slutat vid sex, duschade och gjorde i ordning mig
och så kom Lina & vi cyklade bort till Johanna! Satt ute och mös med
god kall dryck, jordgubbar och kebab sallad! Fast ju mer jag drack ju tröttare
blev jag..visste att jag inte skulle komma igång, hade nog kunnat somna i
Johannas soffa =P Knallade bort till mumma vid elva och där blev jag
inte långvarig...drog hem å sov i stället! sen va det bara att gå upp i morrse och
cykla till jobbet och visst fan va jag lika trött då. Dagen har gått i
snigelfart! Johanna den grisen hade sovmorgon till halv tolv. Fusk!











Slutade klockan tre och då va det bara hem med en gång, slocknade
en timme i soffan..skönt! Nu väntar jag på att Micke & Oliwer ska komma
hem från Hjo där dom varit hela dagen och njutit av vädret. Saknar mitt
lilla hjärta sååå mkt! Inte sett han på hela dagen och igår åkte jag ju
hemifrån klockan ett och va även borta på kvällen.

Ska grilla ikväll och det ska bli så gott, sjukt hungrig!

Hoppas ni mår lika bra som jag i sommarvärmen :)

Hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0