Två härliga dagar!


Halloj i värmen!!

Hoppas allt är bra, kom hem från Karlstad för en timme sen.
Vi åkte dit igår när Oliwer sovit sin förmiddags lur. Hans gudmor
och hennes pojkvän bor där! Vi började med att äta lunch på
ett ställe. Lyxade även till det med en kall öl såhär i värmen!



 

Gick sedan runt på stan och köpte kläder till Oliwer!











Han fick även en rolig microfon som spela massa olika saker och
så kunde man prata i den. Himla kul med alla ljud och blinkandet!





Linda tyckte även att Oliwer skulle pröva olika mössor/hattar! =p






Efter att spenderat hela eftermiddagen på stan åkte vi vidare hem till
Linda & Christian. Jag, Linda & Oliwer tog en promenad oså va Topaz
med är klart! Oliwer somna så gott i vagnen och när han vaknat var det
dax att börja med grillningen!









Efter att ha mumsigt i oss massa god mat så va det dax att lägga Oliwer
och sätta på Big brother! Simon vann vilket var underbart! Gud, jag blir
så löjlig när jag följt ett program så länge..sitter och biter på naglarna och
är nervös =P

Sen spelade vi ett skit kul tevespel! Start the party hette det. Jag kom sist
såklart! men kul var det =)



Idag när vi vaknat så åt vi en god frukost och när Oliwer sovit och ätit
lunch drog vi till någon park där det fanns ett "mini zoo" Lite hästar, grisar,
getter, kor osv!
Helt underbart varmt och mkt folk. Mysigt att knalla runt där!!







Efter att knallat runt där en stund åkte vi hem igen och grillade och
fikade innan det var dax för oss att åka hem till Mariestad igen!

Har varit två super mysiga dagar i Karlstad :)

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag smälter bort!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0