Tingle is the shit!!



åååh jävlar i berget nu bränner det gött i huden...
Solade i går kväll & i kväll i hopp om att bli lite sommarfräsh
såhär i midsommar tider.

Köpte denna kräm på sun city:



Och jag lovar er att det ger en jääääääädra effekt!
Ganska dyr kräm, 30 kr för en förpackning som räcker en
gång men jösses vad brun man blir (och röd =P ) Men det lägger
sig efter ett tag, första gången jag använde den så va
ja så sjukt röd, såg brännskadad ut...men senare mot kvällen
försvann det och man blev brun :) Så känner ni att ni vill
ha en bra bränna köp krämen! =))

Annars idag har jag jobbat och efter jobbet blev det in på bolaget
snabbt som fasen sen vidare hem..gosa gärnet med Oliwer innan
han skulle sova och sen iväg och sola.

Nu ska jag måla naglarna och sen ska jag väl ta och packa lite
för i morgon drar vi till Hjo! Lite sisådär är väl vädret men på midsommar
ska man ju absolut iväg så i värsta fall blir det väll sill & potäter
i regnet =) Man får göra det bästa! Hur som helst blir det mysigt
att få umgås med min älskade son, pojkvän och våra kära vänner
Lina & Gottan!!

Ha en underbar midsommar gott folk.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0