Har varit en bra helg med trevligt besök!


I fredags var ju som sagt Marre hemma en sväng och hälsade på.
Tjötade skit och kikade på en film!

I lördags när jag slutat jobba så plockade Oliwer och Micke
upp mig och så åkte vi och handlade lite gottigheter till kvällen.
Linda & Christian kom upp vid sex tiden och när Oliwer somnat
så åt vi jätte god mat! Vi grillade fläskfilé, flintastek och halloumiost,
till det hade vi pommes, bea, kall grillsås, fetaost sallad och melon.
Smaka mkt bra =) Sedan slog vi oss ner i soffan och tjötade och
drack lite vin och mumsade godis och chips. En mycket trevlig kväll =))

I morrse vaknade Oliwer kl sju men jag fick sova vidare och Micke
gick upp! Degade mest hela morgonen..käkade lunch vid tolv och
Oliwer åt själv och ni ser ju hur mkt som hamnar utanför munnen
när han ska äta =)) (va en hög under stolen med)



När vi fått i oss lite mat så kom Elin och då åkte vi till Skövde.
Mina gladiator skor har gått sönder så jag behövde köpa ett par nya.
Blev ett par svarta denna gång! Skulle även köpa shorts men min kära
son va inte alls på shopping humör och blev precis vansinnig när jag
gick in i provhytten och han fick stanna kvar utanför med Elin.
Han ville minsann bara va i min famn. Har ganska bra tålamod men när
det gäller att gå med barn i affären så blir jag lite små stressad =P
Neee, när man ska shoppa är det bättre att han får va hemma med
sin pappa :)

Elin behövde åka hem i tid oxå så blev en snabb visit i Skövde.
Kul att träffas fast det blev en kort stund. Gillar inte att vi inte
bor i samma stad!

När vi kom hem så hann vi inte va inne speciellt länge innan vi skulle
vidare igen. Åkte hem till Mickes mamma & sambo. Fikade och hade
det trevligt. Senare blev vi bjudna på lite käk, "plockmat".
Kex, baugetter, olika ostar, oliver, soltorkade tomater, kräftstjärtar,
ölkorv, salami och frukt!
Det är ju såå gott med plockmat..
Man kan ju sitta hur länge som helst och käka..och så blir man
ju såklart proppmätt!



Nu tränar Micke och jag har precis badat och stoppat Oliwer i säng.
Behöver göra ordning på all tvätt här...ååååå va tråkigt.

När det är klart så blir det minsann soffan och en film.

Hoppas eran helg varit bra!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0