God afton!


Jobbat hela dagen...med Lillemor..jösses den kvinnan
får ju en att skratta iaf :) På ett posetivt sätt menar jag
nu ;)

Micke har cyklat ner till mumma med grabbarna och jag har
precis nattat min lilla skatt. Sophia och Johanna dyker upp när
som helst, ryktades om att dom skulle köpa med jordgubbar och
glass...mums :)

Innan jobbet idag så var jag och klippte mig. Blev en kortare
page än vad jag haft innan. Hon tog till och med fram rak
maskinen, jösses tänkte ja =P men det blev bra. Det växer ju
ut så jädra fort så tänkte att denna gång får det åka av lite
mer hår :) Och på tal om att åka av hår...tappar så fruktansvärt
mkt hår fortfarande...blir ju fasen stopp i duschen jämt.
Och när jag fönar och plattar ligger det en hel hög med hår
på golvet. Tjejen som klipper mig sa att det finns ett shampo
man kunde köpa som motverkar det...eller så har jag någon
brist av vitaminer eller något?

Hann föresten in på leksaksaffären med...köpte en födelsedags
present till Oliwer. Lika bra att börja i tid :) Är ju så förbannat
dyrt med leksaker...så köper lite i taget...ibland är jag smart!

Denna blev det :



Man stoppar in bollar i munnen på den där "varelsen".
Så rullar dom ner...olika knappar man trycker på så
spelar det musik osv. Så nu ligger det stora paketet
inslaget i garderoben :) Har ni några förslag på leksaker
från ett år som era barn har tyckt mkt om? Finns ju så
sjuuukt mkt, jag vet inte vad jag ska köpa? Kom gärna
med förslag!

Ne nu ska jag plocka i ordning i köket innan tjejerna kommer!

Ha en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det inte lite skrämmande vad fort tiden går?? :) Jösses lillkillen är ju snart ett! <3 Usch får ännu mer ångest över va mycket jag missar!



Ska bli underbart att träffa er i övermorgon! <3

2011-06-17 @ 19:21:56
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0