Fredag.


Hej på er!

Igår var jag ledig, himla skönt! Karolina och Inez plockade upp
mig & Oliven efter lunch och så åkte vi till stellas lekland. Dom små
tyckte det var jätte kul, fanns mkt att greja med och titta på!

Va inte så lätt att få bra bilder, alla kort blev typ suddiga för
busungarna va ju inte still en sekund.


Oliwer i bollhavet! Va INTE uppskattat...läskigt :P









Efter barnen lekt och busat ett par timmar och vi fått i oss
lite fika tog vi en promenad och kika in på baby proffsen och sådär.
På kvällen myste jag & älsklingen med taco paj och naturgodis
framför en film. En mkt lyckad ledig dag =)

Idag har jag jobbat från 8-18. Nu är Marre här och vi ska sätta på
en film tänkte vi!

Hoppas ni haft en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Kul att dom är som små suddiga streck på typ alla bilder liksom=P

2011-06-17 @ 21:48:24
URL: http://liveturenmammasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0