Vilken underbar dag!


Jösses vilket väder...jag & Oliwer knallade ut så fort vi vaknat
i morrse. Gick till oxen och köpte frukost sen va vi i lekparken
och busade.





När Micke vaknat så började vi baka tårtor och förbereda maten.
Kl tre kom hela Mickes familj och så käkade vi tacos (passande i denna värme,
eller inte) Och så blev det prinsess tårta och kaffe! Tänkte gjort jordgubbstårta
men fanns inga jordgubbar, himla typiskt.







När man fyller år får man äta med händerna <3




Han fick massa fina saker, en traktor, en bil som tuta och åkte framåt
och bakåt och släppte ut bollar, ett litet bandy mål + klubba (sporttokig faster)
presentkort, badrock, ett flyplan som han kan sitta i och åka skit fräänt!
Dock inte satt ihop de än för det va tusen delar..och sen kläder!

Lite kort på kläderna:







När vi kalasat klart så drog vi allesammans ner till ekudden och tog
ett kvällsdopp! Och lyssna på denna, första gången jag doppa mig i sommar!!
Gud sååå skönt det var!!





Nu sover lill prinsen som en stock kan jag lova. Helt slut efter dagen.
Har varit en toppen helg, och vet ni vad...i morgon är jag L E D I G!!!
Woooho! Vilket betyder att jag inte har någon söndags ångest.
Ska slå mig ner i soffan med ett glas iskall cola nu, blir en film
senare oxå!!

Hoppas ni mår bra i värmen, är det inte underbart =))

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0