TRÖTT..


Jädrar nu går dagarna i ett på jobbet! Mkt turister så det är
fullt upp. Igår åt jag frukost när jag gick upp med Oliwer vid
åtta sen hann jag inte få i mig någon lurre på hela dagen
så när jag kom hem vid sex kurrade magen ganska ordentligt!
Micke åkte och umgicks med sina killkompisar och jag fick
besök av Lina. Hon färgade mitt hår, vilket var mkt behövligt!
Sen moffade vi natur godis och kikade på en svensk film
som gick på teven.

I morrse vaknade Oliwer halv sex....jippi! Lagom död var jag,
men inte han så klart =P Sen har jag jobbat hela dagen och
nu har jag precis lagt lillskrutten. Micke har åkt och jobbat i
Lidköping och jag själv sitter här med en kall öl, så jädra törstig
och fanns ingen cola eller något så en bärs fick det bli!
Som snacks har jag ett par mini riskakor med äpple smak
som jag snodde av min son...illa! men i brist på godsaker
så fick jag nalla ur hans påse och måste säga att dom smakade
helt okej..




Ska väl sitta här och dega en stund i min otroligt snygga mys outfit
och surpla på min öl och bara va..sen måste jag ta och
plocka i ordning lite och packa Oliwers väska tills i morgon.
Ska släppa av han hos sin farmor i morgon bitti innan jag
börjar jobba så Micke kan sova eftersom han inte är hemma
fören sent i natt. Ska nog faktiskt lägga mig tidigt ikväll så
jag är pigg i morgon! Vill inte va såhär seg i morgon kväll
för då kommer Söffet & Johanna. Ska dricka vin, käka lite
gött snacks och bara tjöta skit! Har handlat hem vin och
i morgon ska jag handla lite tilltugg..kanske lite brie, oliver,
frukt, dipp & grönsaker..m.m. Får se vad jag kommer på
för gott!

Nee nu tackar jag för mig.

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0