Tjolahopp!


God kväll på er!

Då har ännu en helg passerat. Den har varit bra =)
I fredags var jag ju bara hemma själv och mös.
I lördags jobbade jag, med sötaste Johanna :)
Sen kom hon & Sophia hit på kvällen. Busade
med Oliwer innan det var dax för honom att sova,
Sen dukade vi fram dipp, grönsaker, choklad, chips
och frukt!
Hade köpt jordgubbs vin som jag serverade
iskallt med frusna hallon i :) Mkt gott kan jag lova.
En mycket trevlig kväll med massa prat & mys.
Ni är underbara tjejer.



Micke sov till elva i morrse och jag & Oliwer knalla runt här hemma uttråkade.
Regnet öste ner ute så fick sitta inne hela förmiddagen och dega!
Gjorde kyckling gratäng till middag, nytt recept som jag hittade på
internet. Och som tur va hade jag allt hemma...blev helt okej!
Oliwer åt som en häst iaf =))

Sen klarnade himlen äntligen upp så då tog jag & Oliwer en promenad
hem till mamma & pappa där vi spenderade hela eftermiddagen.
Åt massa gott fika och Oliwer lekte som en galning, han e så söt,
så fort han kommer till mamma & pappa så går han fram till "lekskåpet"
och river ut allt lego och alla andra leksaker. Mamma skickade med mig
en påse kantareller hem, mums :) Fick vi förra veckan med, varför plocka
när man har en mamma & pappa som gör det åt en =P

En bild jag hittade på min underbara mamma & min älskade son <3



Micke hämtade oss vid sex och så köpte vi med pizza till kvällsmat.
Nu blir det bus & lek en stund med lill plutten innan det är dax att stoppa
han i säng. Sen ska vi se en film som vi ladda hem förut. Verkar bra!

TRUST

Will och Lynn Cameron har alltid känt sig säkra i sitt hem.
När deras 14-åriga dotter Annie träffar en ny vän på internet,
den 16-åriga Charlie, tänkte inte Will och Lynn något speciellt.
Men när Annie och Charlie bestämmer sig för att träffas, kommer
de kommande 24 timmarna att förändra hela deras familj.
Charlie är egentligen en 40 årig seriepedofil och när Annies våldtäkt
uppdagas blir Will besatt av att hitta den som gjort det. Samtidigt lämnas
Lynn ensam att försöka hålla ihop familjen.



Mickes mamma & sambo har varit på semester i ett par veckor
så dom hade köpt ett stort paket vingummi till oss så det ska
vi mumsa på till filmen =) Känns som man inte gjort annat än
att äta idag, men är det helt så är det :)


Hoppas ni haft en mysig helg allesammans!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0