Lilla jag 24 år!



...Jaha, då var man 24 bast då...jösses vad åren går! Snart är man
gråhårig och gammel...skämt å sido.

Jaaaa min dag började med stress eftersom jag skulle till jobbet,
Micke yrade runt nyvaken med paket, hann dock bara öppna ett
resten fick jag öppna när jag kommit hem. Fick en jätte söt
jeans klänning, naomi cambell deo & ett navelsmycke!

När jag slutat blev det en dusch sen tog jag & Oliwer en promenad
hem till mamma & pappa, höll på att dööö av svett. Hot hot!!
Micke tog bilen eklart =P Grillade och hade det mysigt! Micke
hade bakat cheescake till efterrätt, redig karl jag har.









Fick present kort på 1000 kr på veromoda av mamma & pappa +
en skylt till ytterdörren som det står familjen pettersson på. Haha
jaaa, det märks att man blir äldre när man önskar sig sådana saker =P
Av min syster fick jag en tröja, örhängen och armband. Av mormor
fick jag 300 kr presentkort på veromoda & av min moster en ljuslykta
att ha utanför dörren. Tog lite kort på mina & Oliwers presenter som
vi fått hittils, orkade inte ta fram leksaker och sånt som jag hängt
in i garderoben men bjuder på några bilder iaf.



















Åkte hem strax efter nio när Oliwer började bli sömnig. Micke åkte
till lidköping och jobbade och jag har suttit här & degat en stund nu.
I morgon är det kalas för tredje gången, Mickes familj kommer kl tre
och det ska lagas tacos, bakas tårtor & fan & hans moster. Ska va i gårdshuset
för här får vi inte plats =P

Ne nu ska jag nog bannemej krypa ner i sängen, en jäktig men rolig
dag väntar i morgon!

Vi hörs i morrn kväll.

Hade bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0