Grattis Oliwer!


Idag är det ett år sedan du föddes, 20:19 kom du till världen.

Jag bar dig i min kropp, jag längtade, jag undrade, jag väntade..
När jag såg ditt ansikte och de la din lilla späda kropp mot mitt bröst,
då fylldes jag av en sådan ändlös, gränslös och villkorslös kärlek,
att inga ord kan beskriva hur varm och lycklig jag var!
Min vackra son, stäng aldrig dina ögon och somna rädd och ensam.
Vart livet än tar dig, vart du än är, somna alltid med vetskapen om min kärlek och närvaro.

Jag kommer alltid vaka över dig, finnas vid din sida, kämpa och slåss för dig.
Fånga dig när du faller, stötta dig, leda dig ur blindo, och bära dig när du inte orkar mer.

Oliwer, jag älskar dig mer än livet.

Grattis på din ett års dag!

Kan inte fatta att han varit såhär liten min prins <3
Precis kommit till världen, bara några sekunder gammal.










Och nu är han stora killen!! Tiden går för fort.



Idag har det blivit present öppning eklart! Han fick leksaker & kläder
av oss. Mamma och pappa har varit här på kvällen och av dom
fick han regnställ, gummi stövlar, lego & en nike mjukis dress!
Såå himla fina saker. Jag tycker nog det är roligare att öppna än
Oliwer =P Kommer att vara fullt upp hela helgen med både kalas
för mig och för Oliwer. På lördag ska vi hem till mamma och pappa
för att fira mig & Oliwer igen med resten av familjen och på söndag
kommer hela mickes familj. Streess! Ska lagas mat, bakas tårtor
och jag jobbar freda & lördag. Men det blir nog bra tillslut :)

Lovar att uppdatera på söndag kväll och lägga in bilder från kalaset
och på alla hans presenter.

Ha nu en toppen kväll!

Puss


Kommentarer
Postat av: SusseSthlm

Grattis till Oliwer på 1årsdagen =)

2011-07-28 @ 21:27:00
Postat av: Karolina

Grattis Oliwer!!! (lite i efterskott) Kramar från Inez!!!

2011-07-29 @ 15:52:07
URL: http://liveturenmammasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0