Försöker få tillbaka bloggsuget..


...Får försöka göra mitt bästa!

Lillfisen sover & Älsklingen är iväg och spelar tevespel
med killarna så nu sitter jag för en gångs skull vid datorn
en stund! Dock varit dålig på att ta bilder på länge så
blir inge vidare färgglatt inlägg =))

Helgen har varit bra, i lördags så jobbade Micke i Hjo
som vakt så jag & hjärtegrynet spenderade kvällen
hemma hos hans syster Maria med alla kusiner
och två av dom andra systrarna. Blev bjuden på
jätte god mat och sen satt vi ute och njöt av vädret.
Mysig kväll, Micke har en underbar familj det må jag säga!

Allt är iaf toppen, varit ledig hela dagen och guuud så skönt
det varit! Va hemma hos Karolina & Inez en sväng på dagen,
Hon hade så fint & städat när vi kom...ett par timmar senare
så märktes det att det varit två 1 åringar i farten vill jag lova.
Eftersom båda går nu hinner Oliwer med i Inez tempo! Hihi
gullungar. Blev bjudna på blåbärs paj och kaffe, smaskens!

Micke plockade upp mig & Oliwer efter sin träning och så åkte
vi och storhandlade..så nu är hela kylen & fysen proppfull.
Sen kom Knodden upp och då blev det ännu mer fika!
Resten av eftermiddagen spenderade jag & Oliwer ute i lek
parken här där vi bor. Är mkt barn i området och Oliwer blir
helt till sig och ska fram och leka med varenda unge.
Kom en liten kille på en sån där "mini motorcykel" och
honom sprang han efter så fort att han snubbla och fick
grus i hela ansiktet =P slog sig inte så värst som tur va!

Jaaaa, annars då? vi fick sålt våran vagn som vi hade innan
den vi har nu. Fick 4000 för den, va bra tyckte jag!
Micke tyckte dock vi kunde sparat den men jag vet
ju hur det kommer bli när nästa bebis kommer då vill
man ha en ny! Sånt förstår sig inte karlar på.

Föresten har jag & Micke börjar kika på en serie som vi
laddat hem, The walking dead heter den och är riktigt
spännande! Va väldigt skeptisk för det handlar om zombies
och jag brukar inte gilla sånna där overkliga filmer men
denna serie är riktigt bra! Rekomenderas =)



Nee nu ska jag nog banne mig krypa ner i soffan, finns dock inte mkt
att se, får väl kika på maniska samlare...sjukt programm!!

Ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0