En stund över!


Nu har jag en stund över att skriva ett par rader :P
Ser att det sjönkt ner ordentligt på läsare men men,
ibland hinns det inte med, kanske skulle lägga ner
bloggen? får ta en funderare..

Helgen har iaf varit toppen. I lördags var jag ledig!!
Så himla skönt. Va ute i juta viken hos mamma och pappa
jag & Oliven...sen när vi kommit hem så fick jag hoppa
in i duschen och börja göra mig i ordning. Lina kom hit
så hon höll Oliwer syssel satt medans jag fixade mig.
Kan lova att det inte är lätt att sminka sig, platta håret
osv med en liten kille som snart är 1 år och är precis
ÖVERALLT. Springer runt i varenda rum och göra precis
allt han inte får :) När jag tillslut va klar så tog vi bilen
hem till mamma och pappa och lämnade Oliwer som
skulle sova där för första gången, han har sovit borta
en gång förut och det var hos farmor. Men allt hade gått
toppen han hade somnat så gott och sovit hela natten.

När vi lämnat honom så knallade vi bort en gata hem till
Tomas & Lisen. Grillade, drack corona med lime och spelade
kubb!
Mitt lag var precis värdelöst och det andra laget
ledde stort tills det var dax för dom att få ner kungen...
det fick dom inte så vi vann :) Rättvist? Naa, men gött :)





















Efter att ha spenderat hela kvällen ute i det härliga vädret drog
vi vidare till kg5 där vi dansade loss! Mycket lyckad kväll =)

På söndagen vaknade jag strax innan åtta...sååå himla typiskt
att man inte kan sova ut när man behöver det och har chansen.
Trodde verkligen att jag skulle va som en zombie hela dagen
fast piggnade allt till vid lunch när jag hämtat Oliwer.
Drog i oss en pizza från valentino sen somnade vi alla tre
och sov ett par timmar. Sköööönt!!!!

Resten av eftermiddagen spenderades ute i solen och på
kvällen blev det tacos & godis så klart.

Idag har jag jobbat i vanlig ordning och när jag slutat
vid sex så plockade Micke & Oliwer upp mig och så
blev det donken till kvällsmat. Ingen vidare lust
att laga nått...seg i dag med!

Nu blir det allt soffan och en film! På tal om film..
Gillar ni Irene huss filmerna? I så fall kan jag rekomendera
den nya, riktigt bra!! "Den som vakar i mörkret"




Hade gott!

Kommentarer
Postat av: SusseSthlm

tycker inte att du ska sluta blogga.

kul o läsa din blogg även fast jag inte ens känner dej.

2011-07-11 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0