Dålig uppdatering!


...ja vet! Men jobbar typ varje dag och är inte hemma fören sex
på kvällarna så blir inte mkt tid över till bloggande. Sååå blir
kanske lite glesare mellan inläggen i sommar!

Allt är iaf bra hade en trevlig midsommar i hjo med trevligt sällskap!
Har varit sjukt dålig på att ta bilder det senaste, tog nästan inga
på midsommar men denna hittade jag iaf.



Eftersom jag jobbar mkt så njöt jag verkligen av min lediga dag
i torsdags! Har ju varit kanon väder och då har det varit bra drygt
att hänga på jobbet. Hade tur, även min lediga dag blev det toppen
väder på :) Spenderade hela dagen i jutaviken med mina två älsklingar.







Idag är det söndag vilket betyder att jag kunnat spendera hela dagen
men min familj. Vi åkte till Stellas lekland när vi fått i oss lite lunch och
jädrar va Oliwer kuta runt. Han tyckte det var såå kul! Satt tillåmed i
bollhavet, det våga han inte sist :P Vi åkte massa rutchkanor och han
skratta som bara den! Fikade en sväng sen busade vi vidare.





Trött kille påväg hem efter en heldag med bus & lek!



Svängde in på biltema en sväng med för att titta efter cykelhjälm till
Oliwer. Har ju en cykelstol men ingen hjälm och har fasen varit i
varenda butik som säljer hjälmar man alla e fasen för stora!!
Va tusan så litet huvud har han väl inte? Skulle även till baby proffsen
för att se om dom hade men då var det stängt.

När vi kom hem så käkade Oliwer middag & efter det tog
vi en lång promenad med Lina. Mkt skönt! Oliwer blir så
bortskämd så...Lina hade köpt kläder åsen har han fått
en gosig filt!!





Nu har vi precis käkat pizza och Micke ska lägga Oliwer.
Sen blir det att slå sig ner i soffan med gårdagens godis
framför en film :)

Hoppas allt är toppen med er!

Tjiingeling!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kolla hjalmhuset.se. Där köpte jag den som Inez har=)

2011-07-04 @ 18:57:11
URL: http://liveturenmammasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0