Månda!



God kväll =)

Jösses va denna dagen har gått fort. Oliwer sov länge i morrse,
tur det för jag vaknade när Micke åkte till Norge i natt och hade skit
svårt att somna om. Så det va riktigt gött med sovmorgon!

Tog en promenad efter lunch, Oliwer sten slockna i vagnen och
sov vidare en timme när vi kommit hem, fick väcka han tillslut
eftersom karolina & Inez kom hit =) Så dom kunde busa lite
medans vi drack kaffe och pratade.







Nu på eftermiddagen så har jag inte gjort så värst mkt, plockat
i ordning lite i garderoben sen blev det en dusch för mig och ett
bad för Oliwer. Han va skit trött nu på kvällen så han slockna redan
kl sju. Hann knappt lägga ner han i sängen innan han blunda och
börja snarka :P Ett bad är bra såhär på kvällskvisten då blir
han trött efter allt plaskande =)

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och invänta Lina som
skulle komma efter hon tränat. Familjen annorlunda kl åtta =)

Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godingarna=)

2011-01-31 @ 22:22:34
Postat av: Malin

Va gulligt :). Kan han redan sitta?:) va kul:) Alex vill inte sitta han till krypa runt istället:) Hihi trevligt att träffa er på willys i fredag:) Oliwer va jättesöt och du passar verkligen i svart:) Men du passar i blont med:) Kram Malin:)

2011-02-01 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0