Trött i benen!


Känns som jag typ gått hela dagen...vid halv tio i morrse
knallade jag & Oliwer till bvc, hade tid där klockan halv elva.
Han vägdes & mättes. Fick även två sprutor, första sprutan
gnydde han till lite bara, andra (som gör ondast) skrek han
till och blev ledsen men så fort jag tog upp han så va det över.
Duktig så :) Efter sjukhuset besöket så knallade vi till stan
och mötte Josephine. Käkade sallad på ströget & morots
kaka till efterätt! Skulle gå hem till Josephine, då såg
vi dom stackars änderna...så vi vände och gick till oxen
och köpte bröd! Dom vart helt galna, en bet mig i skon
så ja kuta runt me barnvagnen å kasta alla mackor
snabbt som fan...=P dom va nog hungriga :P

Sen gick vi hem till Josephine och dega i soffan.
Oliwer blev helt plötsligt kinkig...varm va han och
rosig om kinderna så jag knallade hem..skit kul
i mörkret å upp för den långa stockholms backen!
Snacka om att jag va trött i benen när jag kommit hem.

Han har varit ledsen från & till nu hela kvällen.
Skulle ta tempen å kolla om han fått feber efter
vaccinet...tror ni febertermometern funkar..eh ne.
Men nu har han somnat, skönt!!

Har precis käkat kvällsmat nu. Gjorde varma mackor
med makrill och skivad chevre över. Blev riktigt gött.

Ska kika på familjen annorlunda nu tror jag.
Ny säsong med nya familjer!

Hade gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0