Seeg.



Guud va seg jag varit hela helgen...gaaah döö trött.

Igår kväll var vi hos Mickes syster som sagt. Käkade taco paj
och maräng tårta med daim!
guud så gott. Att dom orkar fixa
så himla mkt till alla kalas jämt. Med så mkt folk!
Oliwer skickades självklart runt bland alla fastrar :P
Han var väl sådär nöjd. Mammig så...så efter allt fika
så satte jag mig med han i vardagsrummet med Elias
& Melker...kikade på fångarna på fortet och käkade chips!
Då vart han lite lugnare när det inte va så mkt oväsen.
Elias & Melker var så söta och hämtade gossedjur till
Oliwer :P (3 & fyra år gamla) barnen alltså, inte gossedjuren ;)

Vi fick ärva massa saker av Elias, en sulky vagn! skit fin.
En bil barn stol och en jädrans massa leksaker. Jösses vi
behöver ju inte köpa någonting vi har i princip fått allt till
Oliwer. Och det är ju inga slitna saker, vagnen såg ut som ny!

Micke har nu tagit en promenad med Oliwer hem till mamma
och pappa, så han får sova lite middag. Jag tar bilen hem dit
om en stund. Ska äta kalopps där sen vidare till leksberg för dop.
Min kusins barn Isak ska döpas. Sen blir det fika efteråt!

Ikväll ska vi köpa pizza och godis och bara mysa i soffan.
Micke åker nog inte till Norge i natt för där dom skulle vara
till våren har tydligen inga mer jobb. Så hans chef trodde
inte att han kunde hitta nått nytt så snabbt. Vi får se!

Nee dax att ta på sig ansiktet och göra sig klar.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0