Överaskningsfest =)


Skrev ju igår att det var hemligt vad jag skulle göra resten
av dagen :) Vi åkte nämligen till Kristinehamn vid halv fem.
Elins familj & pojkvän hade ordnat en överaskningsfest :)
Så chockad Elin blev när hon kom in :) Hon trodde att
dom skulle ut & äta, bara familjen.

Här kommer Elin precis in :) är så stolt över dig gumman!
23 år gammal och färdig socionom. Det är fasen inte illa.





Haha, Oliwer kikar fram i hörnet :P



Natalie hade kommit ända från småland för att va me =)















Vi käkade smörgåstårta & sen blev det kaffe & kakor! Dom bjöd på vin
och öl men var nästan inga som drack för alla körde ju. Jag lovar Elin
hade vi vart barnlediga så hade vi partat me dej :) Hoppas du & Daniel
festade vidare ändå =) Oliwer var på strålande humör, han sov här hemma från
halv tolv till kvart över två. Sen hann han bara va vaken en timme innan vi
skulle åka och då sov han hela resan. Så han va super pigg, tjoade och
hade sig hela tiden. Annars kan han ju bli lite mesig när det är sådär
mkt folk å mkt ljud. Men han var hel nöjd =)

Vi åkte hem vid åtta tiden då Oliwer började bli trött. Kikade på sista
sons of anarchy avsnittet när vi kom hem. Hoppas det kommer nya avsnitt
snart!!! Såååå bra.

Idag snöar det? ovanligt.....hade tänkt att ta en tur till Skövde och
kika bil barnstol. Den vi har börjar bli liten? Knepigt Noel hade den
tills han nästan va ett? Den ska ju va en av dom bästa i säkerhet
men fy farao va opraktisk den är. Tycker inte Oliwer sitter
bra i den häller? trångt...knepigt så stor e han ju inte.

Jaja vi får ta en kaffe & fundera vidare på vad vi ska göra idagens!


Kommentarer
Postat av: marros

Nje, fast jag menar på att det går ju ändå inte förändra. Mina katter springer runt och väsnas varje kväll/natt...och istället för att varenda natt bli lika förbannad , och irriterad(vilket i sin tur gör att ja inte sover bättre direkt:P) så kan ja försöka tänka att det ligger i deras natur och jag har valt att skaffa katt och thats it! vad jag än gör så kommer dom inte sluta va som dom är... :) Och klart man inte går å tjurar över en kö en hel dag, men att överhuvudtaget låta sig bli irriterad på de är så onödigt. Detta var ju bara några få exempel på vad ja kan störa mig på...jag är bara trött på att låta mig själv bli irriterad så så mycket småskit som egentligen inte har någon betydelse. vad gör de om ja får stå i kö? ja har valt att gå in på affärn... osv... sen har du säkert rätt, jobba bort att sluta störa sig helt är nog hur svårt som helst...sen är ja helt övertygad om att de går att förminska störandet :P eller va man ska säga..

senast idag vart ja helt galen för min dator vägra starta :P så jag har redan haft en sjukt irriterande morgon och nu känns hela dagen förstörd. Lätt är de då inte :) men försöka tänker ja...

2011-01-15 @ 12:41:56
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ HIMLA STORT TACK för att ni kom. Det betydde hur mycket som helst! Underbart att se er, speciellt Oliwer :) <3

2011-01-15 @ 20:28:38
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt för dej hjärtat =) Puss

2011-01-15 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0