Oliwers rum...


Oliwer sover ju fortfarande inne hos oss.
Men nu vill jag göra i ordning hans egna rum :)
Tapeten är blå här inne, helt okej men ganska
sliten tycker jag, så jag vill måla vitt i hela rummet.
Då kan man ju ha lite mer färger åså :)

Kikar vägg dekor just nu...vill ha en text vid
spjälsängen. Har hittat lite olika "God natt min skatt
sov gott"
och lite andra..skulle va fint med typ en
god natt visa som text. Jag vill inte ha förstor
utan bara en liten.

Sen vill jag ha en väggdekor eller foto tapet på den
stora väggen i rummet. Nån söt disney figur eller liknande
kanske?? Kom gärna med tips, skulle uppskattas!
Eller förslag på vart jag hittar söta saker till barnrummet.
Nått tema eller så...typ "havs tema" med fiskar på väggen
å lite andra saker...eller något! som sagt ge mig råd!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0