Mys frukost :)


Precis ätit en jätte god frukost, gjorde smoothie (mixern jag fick
i julklapp används flitigt kan jag lova) kokade även ägg och
plockade fram lite gött pålägg åsen nybryggt kaffe såklart!




Oliwer försöker få tag i sin frulle...





Nu ska jag ta och fixa i ordning mig lite. Sen ska vi knalla ner till stan.
Ska till banken & fixa sparkonto till Oliwer. Sen även förbi en affär i
stockholmsbacken som tydligen kunde ha snygga tavlor sa mamma.
Letar efter en till köket! Men alla tavlor man hittar på mio, ikea osv
har bara blommor åsånt. Inte sett en enda tavla med något
"köks aktigt". Typ ett äpple eller va fasen som helst!

Sen i eftermidda ska jag ner till ströget & ha lång fika med
Söffet & Johanna =) Mys!

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så stor han blivit lilleman! <3

2011-01-10 @ 11:10:55
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta en bild på "ett äpple eller va fasen som helst" och förstora. Både billigt och snyggt ;)

2011-01-11 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0