Morgon pigg liten skrutt!!


Den här pigga & glad ungen ville upp halv sju...det ville inte jag
men va hade man för val ;) Micke kom hem sent från Kumla så
det var bara att traska upp. Har ätit frukost & duschat nu.
Finns ju inge på teve. När börjar vakna med the voice igen?



Ska väl inte göra så värst möe nu, Oliwer ligger på golvet å ser trött ut
så han behöver nog sova en sväng. När Micke vaknat så ska vi till Skövde.
Tänkte kika in på chili å se om jag kan hitta någon tavla där. Sen tänkte jag
att vi skulle äta lunch på thai house =) götteligött!!!

Igår kväll så va Lina & Josephine här. Var meningen att jag & Josephine skulle
överaskat Lina med en tårta som vi skulle bakat men jag va ju borta hela dagen
och Josephine jobbade så det hanns inte med. Men hon fick en examens present iaf :)
Helt sjukt va tiden går fort. Nu är hon lixom förskolelärare?! Och Elin tar oxå sin
socionom examen nu. Ni är så duktiga tjejer, som ni har kämpat. Är stolt över er!

Neee får smyga in i sovrummet nu å hämta Oliwers snuttis, sen lägga han
i soffan. Får la kika på nyhetsmorgon, finns ju inge annat! Ska bannemej beställa
mer kanaler. När man går hemma så mkt så kan det faktiskt va värt.
Vill bla ha animal planet. Massa intressant! typ djurpolisen osv.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Och jag är SÅ stolt över dig! Fantastisk mamma till världens finaste pojke! Det är då fan inte illa pinkat de du Malpe :D <3

2011-01-13 @ 13:23:20
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0