Man ska aldrig ta saker för givet...


...Kikade ni på Sofias änglar igår?

Det gjorde jag, och herrejösses vad jag bölade!
Fy farao..snörvlade ner hela filten...Micke tittade frågande
på mig...uuuääää det är soooorligt grät jag...byt program
tyckte han, han tyckte oxå det var sorligt, inge roligt att kolla på.

När han satt och pratade om att han inte skulle få vara med
när flickorna tar studenten, körkort flyttar hemifrån osv.
När han kramade sin dotter i polen...och tatuerade in deras
ansikten...ne fy va längesen jag grät så..
Fy fan alltså vad jag led med familjen. En sådan himla fin
och lycklig familj..hur fan klarar man av ett sådant besked?
Han vet lixom att han SKA dö...att han inte kommer få se
sina flickor växa upp...usch panik! finner inga ord...
Jag va riktigt nedstämd efter programmet..
Att livet kan förändras så...orättvist!

Annars igår så var det sex månaders läkarkontroll för Oliwer.
Han var perfekt sa hon, förutom att han låg under lite på vikten
men han såg så pigg å gla ut så inget som va någon fara.
Hna går nog upp snart bara han äter ordentligt varje da :)
Igår fick han spagetti å köttfärs sås men det va inge vidare
han riktigt rös i hela kroppen :P

Sen beställde vi även färg och tapet till hans rum i går :)
Kommer bli så fint! Längtar tills det är klart så man kan
åka till ikea och shoppa saker sen :D

Nee nu ska jag dricka upp mitt morgon kaffe.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra -3-barnsmamma

håller med fy bubblan va de var känsligt program o ändå måste en titta...

2011-01-26 @ 09:39:36
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0