Lyx lunch!



Åkte hem till Josephine & Knodden vid lunch och fick detta
till middag =) nötstek med hemmagjord potatis sallad och en
god sallad med avokado och soltorkade tomater :)
Satt fint!



Sen färgade Josephine mitt hår, blev svart :) Efter mkt velande
så bestämde jag mig. Och snyggt blev det! Man det får nog allt bli
ett eller två besök till sun city i helgen så jag inte ser så förbannat blek ut :)

Nu kom jag precis hem, Oliwer sover & Micke kollar på teve.
Han ska iväg och träna om en stund. Senare ikväll när vi lagt
Oliwer så kommer Knodden & Josephine. Ska vi se en skräckis,
I spit on your grave hette den...verkade riktigt bra!

Ha en fortsatt bra torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0