Kväll...



Va fort denna dagen gått, även fast jag inte gjort
så värst möe. Snöa ju när jag titta ut i morrse :(

Har haft myspys me min älskling nu på kvällen.
Tog ett bubbel bad, Oliwer satt i babysittern & skrattade
åt alla bubblor jag blåste :P Sen fick han bada när jag
var klar. Fick även oljemassage...han har det bra han.
Tänk om någon kunde massera mig på kvällen?
Sen blev det godnatt saga och nu sover han.

Har ätit kvällsmat nyss med, tog rester från lunchen.
Gjorde en "lax gryta". Köpte en sån där burk med
matlagningsgrädde och sås i locket. Om ni vet vad
jag menar? Finns massa lika smaker. Denna va med
dill, vitt vin & citron tror jag. Så jag stekte tärnad
lax sen i med den där burken och även färsk sparris
och körsbärs tomater. Blev pasta till! jätte gott faktiskt.

Ska väl ta och plocka i ordning lite här nu.
Sen bara dega!

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0