Känns som det är lördag...

...Fast det bara är fredag =))

Igår kväll var vi hemma hos Mickes mamma & sambo.
Fick mat och sen satt vi och kika lite på göta kanal
3 och käkade en jädra massa choklad och knäck..
Mysig kväll!

Har plockat bort allt julpynt idagens. Bytt gardiner i sovrummet
och vardagsrummet. Sen åkte även jag & Micke till mio
och köpte nytt köksbord, rea :)

Josephine & Knodden kom hit på eftermiddagen.
Jag & Josephine åkte ut en sväng. Köpte nya blommor
till sovrummet & vardagsrummet, sen fixa vi även
en annan sak, men det är hemligt ;)

Nu har dom nyligen åkt hem. Jag & Oliwer har badat och
nu fixar Micke käk. Nån wook med massa färska grönsaker,
kött, jordnötsås & nudlar. Mumsigt! Efter vi ätit så blir
det att lägga lilleman sen ska vi nog se klart alla
sons of anarchy avsnitten. Har bara 4 kvar tror jag..
I morgon blir det frulle på ströget med min älskade söff!
Såå längesen vi träffades så ska bli mys.

Nee ska kila ut i köket, doftar gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0