Jag säger då det...



Facebook facebook....va alla håller pååå. Seriöst.
Det är ju skrattretande. Måste man skriva ut halva
sitt liv och varenda problem man har? jaja alla e vi
olika rätt kul på ett sätt, man får ju reda på himskans mkt.
Tex så har ja & josephine lagt märke till något i veckan
som vi varit nyfikna på. Vips, igår viska en fågel i mitt
öra va det handla om. Såå om man skriver ut saker för
att tycka synd om sig själv så kan de ju istället bli
så att alla får reda på vad det handlar om. =P

jaja =) igår var jag på ströget på förmiddan och fikade
med söffet, jessica, nova & anne. Sen var jag & Micke
hos hans mamma hela dagen. Så blev både lunch och
kvällsmat =) Bara degade och åt känns det som. Mys!

Sen hade tydligen Micke ringt sin chef på kvällen.
Han ska va hemma i veckan...för att jag varit så nere
senaste tiden. Känns ju dumt att han tog ledigt för min
skull men han skulle börja på nått nytt ställe veckan efter
så då tyckte han att han kunde va ledig en vecka innan.

Tack för ni finns!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0