Hemska människa.


Ni vet det där inlägget jag skrev för ett tagsen om den 23åriga
pappan i töreboda som misshandlat sin bebis? När dom skrev
det i tidningen första gången så berättade dom inte hur det hade
gått till. Idag läste jag mariestads tidningen och dom hade dom skrivit
vad han hade gjort mot den stackars oskyldiga varelsen!

Han har slungat barnet i luften och tagit kraftiga grepp
om ljumsken och rumpan. Han har tryckt mot barnets bröst
korg och skakat och vridit benen. Misshandeln ska ha gett
barnet en blödning under den hårda hjärhinnan, hjärnvävnads
skador och hjärncells skada. Våldet ska dessutom ha resulterat
i sju brott på revbenen, lårben och sken ben. Det har även
medfört en rad andra svåra komplikationer och bebisen
riskerar bestående men.

FY FAAAN rent ut sagt, hur fan kan man göra såhär????
Jag mår illa...har tänkt på det här hela dagen...blir så jääävla
förbannad och arg. Misshandeln började redan när bebisen
bara var en vecka. usch...tänk...nyfödd & ingen aning om vad
som händer bara att det gör ont och det enda den kan göra
är att skrika...tydligen hade mamman blivit misshandlad oxå
men va fan stack hon inte för?! stannade hon kvar fast hos såg
vad han gjorde mot hennes barn? var hon oxå delaktig?
I början går man ju hos bvc nästan en gång i veckan,
märkte inte dom något???

Sjuka sjuka jävla värld vi lever i alltså. Hur fan funkar endel?
Skulle personligen vilja kastrera den äckliga idioten och
det menar jag. Hoppas verkligen han får vad han förtjänar
i fängelset...hoppas han får så jääävla mkt stryk!!

usch å fy.......

nu ska jag försöka tänka på något annat för snart
kommer Josephine & Knodden och då ska vi sätta
på en skräckis och mysa ner oss i soffan..


Kommentarer
Postat av: Lollo

Blir också jätte arg när jag tänker på idioten. Men BVC är frivilligt och dyker de inte upp är de inte så lätt att ha koll på dom. Men de ja har hört så har både föräldrarna visat innan att de är oförmögna till att vara föräldrar så vid förlossning fanns det koll på dom. Därför är barnet på fosterhem utan mamman också. De är vad ja har hört iaf.

2011-01-28 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0