Härligt =)



Har varit ute på en långpromenad nu på eftermiddagen
med min lilla älskling =) Han sov gott hela vägen.

Nu har jag precis förberett lite tills kvällen då mamma
& pappa kommer och äter. Ska göra en thai gryta
jag har hackat i ordning en massa goda grönsaker
och skurit upp kyckling och kryddat. Så nu är det i kylen.
Bara att slänga i wook pannan sen =)





Oliwer i sin gåstol i morrses, han har inte riktigt fattat
hur han ska ta sig framåt. han backar istället :P



Tog kort på den nya klockan tidigare idag som jag la ut nu
för att ni skulle få se. Jag köpte den på mio, passa riktigt
bra in i haltrappan eftersom den väggen var tom.
Snyggt va? Siffror som man klistrade ut själv så man
kunde välja storlek på klockan!



Nee om man ska ta en dusch nu!

Hade gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0