Hallojsan =)



Kom nyss hem, varit ute & flängt sen tio i morrse
Först så mötte jag & Oliwer Karolina & Inez. Knallade
bort till öppna förskolan och va där hela förmiddagen.
Trevligt =) Sen tog vi sällskap tillbaka till stan.
Mötte sen älsklingen & Jesper, käkade lunch på statt.
Riktigt gött...dom har så god salladsbuffé där!

Micke fick ta en promenad hem med Oliwer och ja
tog bilen =) hade inte med oss barnstolen. Såå
dom är inte hemma än. Men när dom kommer hem
så ska Micke iväg till Kumla med Gottan & Knodden.
Kika på hockey! Jag & lilleman ska väl bara slappa.
Tror tjejerna kommer ikväll?

Ska byta om till mjukisar nu & dra på mig tofflorna!

Hade gott.

Oliwer till vänster å jag till höger.
Är vi lika tycker ni?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är jätte lika! :)

2011-01-12 @ 17:30:00
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: marros

ja gud va lika ni är allså. Shit :) han e mamma upp i dan!!

2011-01-13 @ 09:16:15
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0