God morgon!



Gick upp halv åtta med Oliwer, han låg & "sjöng" för full hals i
sängen så gick direkt inte att snooza vidare =P Hur kommer det
sig att Micke aldrig vaknar? hmm...han sover nog räv skulle ja tro!
Såå vad har jag hunnit med denna morgon. Frukost till mig & Oliwer.
Han åt rätt bra av gröten idag :) det går sakta men säkert framåt!
Sen blev det tvättning å påklädning, smörjde och grejade. Precis när jag
fått på ren blöja å kläder vad händer...jo han släpper världens blaja.
Jösses vilken skillnad det är på pruttlukt nu när han börjat få smaka
på annat än mjölk. Förut lukta det ingenting nu får man ju nästan hålla
för näsan när han ligger i soffan å släpper sina smygare =) haha.

Sen har jag kokat nappar och plockat leksaker...mamma sysslor helt enkelt =)
Ska damma lite här oxå sen damsuga när herrn har vaknat. Ska ut och ta
en långpromenad med Oliwer oxå. Riktigt pigg idag :) Skönt att ha sånna dagar
ni vet när det känns som om man har hur mkt energi som helst =)

Satt även förut och tittade igenom lite kort på mig när jag va liten.
hmm, tror man tänker lite mer nu..kanske för jag själv blivit mamma.




Kommentarer
Postat av: marros

sötaste malin <3

2011-01-14 @ 10:17:48
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: josephine

ni e så sjukt lika. :-) puss <3

2011-01-14 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0