God afton!


Jag hittade inga tavlor i Skövde häller. Köpte en fruktskål på chili
och sen var vi på öb å köpte lite småplock.

 

På vägen hem stannade vi på västgötabagaren för
att köpa med semlor, wiener semlor! mums. Andra semlan
denna vecka :P Såg en sån stackars hund när jag satt
i bilen & vänta på Micke som var inne & handla. En tant
band fast sin smala/päls lösa hund utanför. (ingen nakenhund)
Men en sån där as smal, med lång nos åså. Om ni vet vad
jag menar...knappt någon päls! iaf...den där stackarn hade
svansen mellan bena å skakade något helt sjukt!
Hela bakdelen vibrerade. Hade sån jädra lust att gå in
och säga till kärringen att ska hon ut å ränna me den
där pälslösa saken så får hon la fasen sätta på stackarn
kläder eller något.



Nu har jag precis vilat en stund, vaknade upp jätte frusen.
Så nu har jag tänt lite ljus. Ska iväg & köpa pizza om en stund.
Kebab & pommes på! mmm.. nyttigt =) Får lyxa till det lite
nu när Micke är hemma i veckan. Ikväll ska vi kolla på den nya
SAW filmen. Men först ska jag se en dokumentär kl åtta.
Som handlade om ett par som försökt få barn länge men inte
lyckats. Men sen när dom slutat försöka så blir hon gravid med
sexlingar. Sexlingar?! Fy fasen...jag kan tycka det är jobbigt med EN.

Pussssheej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga naglar: http://www.youtube.com/watch?v=e6S22F5TLcg

2011-01-13 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0