Fy fasen!


Jag & Karolina började knalla till öppna förskolan i morrse vid tio.
Snöade ute och var jobbigt att gå i snön men kände att jag ville
komma ut och göra något. Roligt för Oliwer att få träffa andra bebisar =)
Han har ju kommit upp i den åldern när han uppskattar sånt.
När vi kommer fram så är det julstängt!!!! Kul...va bara att börja
traska hem igen! Men vi fick ju iaf en ordentlig promenad :P

Backen hem va sååå seg..usch. Kom hem strax innan tolv,
fatta då vilken tid det tog. Har precis käkat lunch nu och
dragit på mig mjukisar & mina gosiga tofflor! Ska inte göra
ett smack nu kan jag säga. Känns rätt bra i benen efter
promenaden! Senare kommer Josephine & Lina. Ska göra taco
gratäng i kväll och mysa till det. Jag ska banne mej ha
en godis påse. Nu skiter jag i nyårslöften hit å dit.
Nyårslöften är till för barn enligt Josephine. Bäst att
lyssna på henne =)



Inte kan man motstå sånt här gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0