2011.


Då var det 2011. Känns helt knepigt att det är Januari, tycker ni inte?
Nu är julen & allt det mysiga över. Nu har man inget direkt att se fram
emot. Dom tråkiga månaderna Januari, februari & mars kan ju lika
gärna kvitta känns det som. Men sen är det april och våren närmar sig =)
Kommer säkert gå skit fort till sommaren.

Nyårsafton va förövrigt helt okej =) Jag & Micke åt jätte god mat
och sen kom Marko & Adde. Satt och pratade hela kvällen
och dom drack öl & glögg. Va rätt kul att sitta nykter å bara
se hur Marko blev fullare å fullare.....haha ja jösses. När dom
åkt vidare på fest när det närmade sig tolvslaget så vaknade
Oliwer av att han hostade. Så jag tog upp han så fick han vara
med vid tolvslaget. Kikade fyrverkerier genom fönstret och
fick pussa båda mina älsklingar gott nytt år. Kunde ju inte
vart bättre!




Det här året har varit bra tycker jag. Va ju gravid hela våren/sommaren.
Helt underbart...saknar magen! jobbade mycket å räknade dagarna till
augusti då Oliwer föddes =) Och han var ju helt klart det bästa med
2010. Nu är det som sagt nytt år och undra vad som kommer hända
detta året? Inget planerat vad jag vet, förutom att va mammaledig
till sommaren. Sen ska Micke va pappa ledig & jag börja jobba :)

Tänk va tiden går fort...på bilden var jag gravid i vecka 36.



Nyårslöften då? Har ni några? Jag har inge direkt..förutom att försöka
äta nyttigare nu efter julen =P fy fasen, har bara legat inne och degat
hela veckan känns det som. Nu får det va slut med godis & julmust
hela dagarna :P Och mer promenader får det bli. Har varit riktigt
lat med det den senaste tiden. Men var faktiskt ute och gick i dag.
Tog en promenad hem till mamma & pappa. Va såå skönt !
Inte så farligt kallt som den senaste tiden. Och solen lös! Micke
orkade ju självklart inte gå så han tog bilen =) Fick en jätte god
kyckling gratäng med smält fetaost på till middag. Och vanilj pannacotta
med jordgubbar
till efterrätt! GÖTT.

Micke åkte till Norge vid halv sex..såå trist. Har varit helt underbart
att ha han hemma en hel vecka. Har precis lagt min lilla älskling
nu...han va super trött så han slockna på 2 sekunder.

Ska väl inte göra så mkt nu direkt, får la kika om det är något
på teve =) I morgon ska jag & Oliwer ta en promenad till sjukhuset
vid halv elva. 5 månaders kontroll..han ska få två sprutor :( usch.
Efter sjukhuset så blir det att möta upp Josephine för en sväng på
stan och självklart en fika.

Vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0