Vilket väder!!


Jösses det blåser storm. Såå trist...i början på veckan var det
jätte grått & mulet. I går och idag har det varit sol men istället
blåst hur mkt som helst.

Trots vädret så tog jag & Oliwer en promenad i förmiddags.
Gick bäckarundan, där blåste det inte lika farligt eftersom
det är mkt skog. Sen tog vi en promenad vid halv fyra hem
till mamma & pappa. Fy faro vad jag frös om öronen.
Höll på att blåsa iväg, speciellt när jag gick bron vid ekudden.

Fick god mat som alltid hemma hos mamma & pappa.
Thaikyckling gryta med nudlar! Och semla till efterrätt =)
Oliwer satt & kika på brasan hur länge som helst, den var
tydligen väldigt intressant. Bara satt & gapade =P

Jag orkade verkligen inte gå hela vägen hem i mörkret
och stormen så Micke hämtade oss, han kom hem från Norge
nu på kvällen. Så nu kom vi nyss hem, har precis lagt
lilleman. Ska lägga mig i soffan nu & kika på sexlingar
i familjen kl åtta. Sen blir det svensk maffia kl nio!

Har ni kikat på sexlingar i familjen? riktigt bra. Dom är inte
dåliga som kämpar på med så många barn :)


Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0