Fina saker :)


Har varit hemma hos mamma & pappa hela dagen.
Käkat mat, fikat och pratat om deras underbara resa
är klart! Kollade massa bilder osv. Jag & Micke fick sol glasögon :)

Jag fick ett par versace och Micke ett par ray ban.
Har nog aldrig ägt ett par sånna fina solglasögon.
För dom är äkta!! höll på att tappa hakan.
Dom hade köpt dom hos en optiker i vietnam,
så dom var ju mkt billigare än här i Sverige!

Fick även en par tjusiga örhängen :)



Oliwer fick en häftig ödla att ha på väggen i sitt rum :)



Lite roliga badsaker fick han med!



En "vietnam hatt" och en tshirt fick han oxå :)









Nu kom Micke hem från träningen så nu får han allt roa Oliwer
en timme innan han ska sova. Är helt slut...gick fram å tillbaka
från mamma å pappa, är ingen dålig bete...tröööött i benen.

Ska göra mig en kopp thé sen och en smörgås å bara gosa
ner mig i soffan framför en film!!

Hade götteligött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka himla fina saker ni fick=) Söt Oliwer var i hatten=D

2011-02-22 @ 22:06:27
Postat av: Elin

Snygga glajjer!! :)



Åh sötaste "Vietnamesen" någonsin :D haha sicken goding han är!



2011-02-23 @ 19:34:48
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Sandra

Älskar hatten, klär en skönhet som Oliwer!:) Tack för idag och för motionen du fick mig att ta, är helt slut i kroppen. Haha! Lämnar en notis om min blogg så får vi se hur länge det håller i sig igen. Puss så länge!

2011-02-23 @ 20:08:20
URL: http://ordinarykaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0