En lyckad lördag.


Igår var en härlig dag =) Jag & Oliwer tog en lång promenad
på förmiddagen. Såå skönt! Micke jobbade extra igår så när han
kommit hem från jobbet vid ett tiden så käkade vi och sen tog
vi en promenad till Mickes mamma. Dom hade dukat upp i trädgården,
på baksidan! Och det var helt underbart att sitta där! Solen lyste
och helt vindstilla. Lovely! Dukades fram corona med lime, rödvin
och irish coffe.







Oliwer sov så gott i vagnen när vi satt ute & myste. Här har han precis
vaknat lillskrutten :)



Vid fyra kom Lina & hämtade mig och så åkte vi till Laxå, hem till Linda!
Hon hade fixat spa party, så det var en tjej där som visade olika produkter
och sen bjöds det på massa gottit! Blev även ett par glas rödvin, va jag värd!

Linda bakar pizzabullar, som förövrigt blev sååå goda!





Dippade en massa goda grönsaker i olika dippsåser!

 
 





Vi tvättade av oss sminket med en ögon rengörning + vanlig ansikts
rengörning, sen blev det en skrub på det och sedan en lermask.
Alla produkter är från döda havet! Så söt lilla snöret =))



Linda plockade fram whiskey & allt möjligt, gjorde även latte och
bjöd på, jag nöjde mig med vanligt kaffe :)





Tack Linda för en super trevlig kväll med mycket skratt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken mysig lördag du verkat haft :)

Du får komma och hälsa på mig snart också ;)

2011-02-20 @ 19:35:48
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0