Tisdag!



Hallojsan!

Josephine åkte precis, har fikat och kikat runt lite på nätet
efter ett par snygga skor till mig. Vill ha ett par höga
läckra party skor =) För den 5 mars är det tjej fest hemma
hos Josephine =) och utgång på det. Så vill allt unna mig
en riktigt snygg outfit! Har inte varit ute sen jag fick reda
på att Oliwer låg i magen :) så var ju ett tagsen. Ska bli såå
kul!

Dom här gillade jag!



Dom här oxå!Fast jag vill ha helsvarta!!


Snygga leggings hittade jag oxå!










Tänkte åka till skövde nästa helgch kika ut kläder.
Tänk ett par sånna höga skor + ett par tajta jeans och ett snyggt
party linne. =) Sen ska ju självklart stylisten Marre sminka mig :)

Nuuu sover Oliwer en sväng och jag väntar på Micke som snart
kommer hem. Börjar bli lite hungrig...gjorde ost&skink paj till lunch,
finns lite kvar så ska nog mumsa i mig en bit! Den blev gör god!

Ikväll blir det en promenad med Söffet & Nicki. Sen är det ju
Sofias änglar ikväll =) kommer väl böla som vanligt.

Hade gott!

Kommentarer
Postat av: marros

du kommer bli så läcker gumman :)

2011-02-15 @ 18:41:40
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

de får vi hoppas :) vi ska va läckra allihop :D

2011-02-15 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0