Snö igen :(


Trodde våren var här igår? Va ju super soligt & inte alls kallt igår.
All snö och is borta...nu börjar vi om från början...........

Igår var en bra dag =) Jag & Oliwer var hos min mormor och
käkade lunch, fikade och hade det mysigt! Kom hem på eftermiddagen
lagom tills Micke slutade. Ringde en från Skara om soffan..

Så vid sex tiden så plingar det på dörren...först kommer det upp
en utländsk kille, sen en till....sen en till...ja tänkte när tar de slut =P
Och ännu en till! Fyra st va dom..dom kollade knappt på soffan dom
bara pekade är det den? Sen bar dom ner den. Köpte bordet med.
Skönt att bli av me det! Sen kollade dom på min matta.

"Är det till salut "? Naa sa jag...inget annat ni vill sälja sa dom?
Haha =P jaja udda typer =P

Sååå nu har vi ingen soffa :P tur vi har teve i sovrummet.
Ska åka till Mio på fredag då slutar Micke tidigt!

Sen på kvällen åkte jag hem till Lina, jag & Josephine gick ner
till åkes och köpte godis medans hon fixade mat. Elisas va på åkes
så va typ 70 pers där inne. Dom hade tydligen spelat på torget!

Seeen blev det mat som sagt. Ost & skink paj och en super god
sallad! Det hade du lyckats me snöret =)

Sen kikade vi på teve och svallrade som vanligt =)
Nu blir det lite frulle för mig & Oliven!
(tack för era kommentarer om vällingen)

Annars ida ska vi hem till mamma & pappa en sväng och fixa lite.
Sen ska vi hem till Karolina & Inez och i eftermidda ska jag & Lina till
moholm och kika i den där gardin affären!

Ha en bra dag i vinter vädret =)

Kommentarer
Postat av: Trulsis

Vill bara varna att det tar 6-8 veckor att få hem möbler man köper på MIO, det mesta har dom inte på lager.

2011-02-11 @ 14:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0