Skööönt =)


Wohooo! Har fått sova i natt. Oliwer sov från åtta i går
kväll och vaknade kvart över fem i morrse och somnade
sedan om efter lite käk! Jag vaknade dock kl fyra av att
jag hade såååå jävla ont i brösten. (intressant) Kollade mig
i spegeln och jag överdriver fan inte om jag säger att jag
såg ut som Dolly parton...dom va sten hårda, svullna och
gjorde så jääävla ont. Fick kämpa med att få ut nått och
det gick väl sådär...han äter ju vanligt nu å dricker välling
morgon och kväll så hade inte ammat sen igår morrse.
Men känns så skönt att jag snart kan sluta, Oliwer gillar vällingen
nu men för min egen skull så får jag nog amma på natten ett tag
till så mina stackars bobs inte sprängs :P haha.

Igår jobbade jag ju föresten, gick bra =)) va riktigt kul!
När jag slutat så tog jag & Oliwer en lång promenad i snön.
Hann precis hem innan det blev mörkt. Sååå härligt väder!

På kvällen blev det god mat & film!

Nu sover lilleman och jag har precis tagit en dusch.
Ska hem till Mickes mamma sen och äta och sen ska
vi även iväg och storhandla. Ska måla Oliwers byrå i
eftermidda med tänkte jag.

Nee om man ska ta och fixa sig!

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kändes de att vara ifrån Oliwer då?:) du kan ju pumpa ut ur brösten och minska varje gång. De gjorde jag. Och de gick jättebra. Nu när du försöker sluta amma så känns brösten så Men de går över. Om du inte vill pumpa så kan du trappa ner på ammningen :) du behöver inte amma honom på natten. Det Är inte bra, för nu är han ju så pass gammal så han måste sova på natten. Så amma på dan istället. Fråga bvc annars om du är osäker. Kram malin

2011-02-14 @ 15:17:46
Postat av: Anonym

det gick bra att va från honom så många timmar va de ju inte =) inte bra att amma på natten? klart, nu äter han så mkt på dagen så han borde stå sig hela natten men finns väl ingeting som säger att de inte är BRA att amma på natten. Han äter bara en gång. Vet måånga barn som äter på natten ibland fast dom är över halvåret. Dessutom nu när jag nästan slutat amma helt så är det ju inte konstigt om han vaknar å blir trygg av att få amma på natten, när jag slutat helt på dagen. Man får ta en sak i taget =)



2011-02-14 @ 17:42:44
Postat av: Anonym

Kan inte denna Malin sluta kommentera allt, och sluta låtsas vara en undersköterska. Om hon nu vet så mycket kanske hon kan svara på varför dom ger sin son dumleklubba i så tidig ålder?....

2011-02-15 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0