Sååådär...


...Nu har jag duschat, smörjt in mig och dragit på mig
mina skönaste mjukisar. Sitter och smuttar på ett glas
rött medans Micke & Oliwer är i köket och fixar mat.
Jag fick välja, och vad tror ni det blir? Tacos är klart.

Älsklingen kom hem med tre röda rosor & en flaska
rödvin till mig. Ibland kan han minsann :)



Det här rödvinet är riktigt gott tycker jag! Mild smak.



Annars idag så blev det en fika på stan med Elin som var hemma
en snabbis från Kristinehamn :) Ytterst trevligt! Tråkigt vi ses så sällan.

I morgon blir det jobb hela dagen, 8-16. Sen direkt efter jobbet drar
jag & Oliwer till mormor där det vankas födelsedags "fest". Mat & tårta
ska det bjudas på! Mums. Kvällens planer blev dok ändrade..
Blir bara Adde som kommer hit å vette tusan om det är speciellt skoj
att hänga med han & Micke hela kvällen?! Det blir säkert bra...
Får la sitta och kika när dom spelar teve spel!!!

Ne nu är det dax för kvällsmat för Oliwer sen ska han sova
och vi ska sätta oss och äta. Ska äta som en häst, vrålhungrig!
Ska även mumsa godis & dricka cola idag, har varit så duktig och
inte ätit något sött på hela veckan eller druckit cola så ikväll
ska jag allt unna mig massa godis :D

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj med rosor :) Och han bara gjorde det gör det ännu mer speciellt! Ha en mysig kväll och jobba lugnt imorgon!

2011-02-25 @ 21:22:09
URL: http://ordinarykaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0