Propp määäätt.


Har precis tryckt i mig snitzel med ungsrostad potatis,
sås, kokta grönsaker & sen lite kapris & citron till det!
Muums va gott det var.

Idag så gick vi upp tidigt, blev sen en fika på ströget med
Johanna vid elva. Sen på eftermiddagen var jag hos Jurga
och tog en fika, himskans trevligt! Men fy sjutton vilken
läskig hund! Jag är inte rädd för hundar men hon har en
såndär irländsk varghund eller va det heter. Sååå jävla stor,
aldrig sett något liknande. Bra vakt hund iaf.. =P jag skulle
då inte vilja möta den i mörkret!!

Micke ska strax åka och träna och jag ska väl göra Oliwer
redo för läggdags om en stund. Föresten, jag ska klippa mig!
Nu har jag banne mig bestämt mig. Mitt hår är så slitet
och tunt och jag går alltid i en ful hästsvans för det går ju
inte att ha det utsläppt. Ser bara ruffsigt ut.

Sååå, jag tänkte mig en lång page. Typ så kort att jag precis
kan sätta upp det i en toffs. Längre i fram åsen kortare i bak.
Va tror ni om det? Jösses va pirrigt...inte varit "korthårig"
sen jag var liten ju.

Inte såhär kort då men =P Vem vet, jag kanske trivs
jätte bra i det och klipper kortare nästa gång!
Vi får se...ska boka en tid till nästa vecka :)



Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: marros

ja tycker du ska ha som hon har på sin långa sida där. :) de e lagom i fram!

2011-02-21 @ 18:27:01
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror att du kommer att passa superbra i det=)

2011-02-21 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0