Nu blir det lördags mys...


Sååå, nu tänker jag bara mysa med godis i soffan
resten av kvällen! Dagen har gått fort. Micke och hans
mammas sambo har slipat och målat hela dagen.
Mickes mamma kom även förbi på lunch.

Jag själv har tvättat en massa idag, hade sjukt mkt tvätt.
Så nu är allt rent och i hop vikt! Finns det något tråkiga
än att vika tvätt?! Men förbannat skönt när det är gjort!

Jag & Oliwer tog även en långpromenad, så han sov
från kl två till fyra. När han vaknade tänkte jag att
jag skulle pröva någon ny mat sort. Han käkar ju lunch
nu varje dag, majs&potatis är det enda han vill ha!
Det fick han till lunch som sagt, men till middag prövade
jag grötris med grönsaker, och det åt han :) Så idag åt
han alltså både lunch och middag! Det går framåt =)

Nu har vi ätit & lagt Oliwer precis. Till kvällsmat blev det
fläskfilé och potatis gratäng. Satt fint i kistan!

Ska sätta på en film snart, ticking clock hette den.
Igår släckte vi ner här hemma så det var precis kolsvart,
sen kikade vi på paranomal activity 2. Den var mkt bättre
än ettan tyckte jag. Ettan kanske var läskigare men den här
hade lite mer handling.

Neee nu blir det soffan. I morgon bitti hämtar jag Sophia
så drar vi till Örebro! Ska bli så kul att hitta på något bara
hon och jag, det var längesen!


Ha en toppen kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0