Lite sömn!


Det är typiskt, när det ena funkar, funkar inte de andra =)
Oliwer står sig mkt bättre på natten nu när han äter vanlig mat
med. Igår kväll fick han även i sig 150 ml välling!!! kors i taket.
Men i natt vaknade han massor, inte för att äta utan han bara
vaknade till. Första gången kl ett då somna han om bara ja
stoppa in tutten. Men sen vakna han 2,4,5,6 och halv åtta :P
Woho! Låg och pratade i sängen och bökade. Verkade hur pigg
som helst...snark! inte ja =P Tänkte att nu när han är mätt
på natten så kommer han sova hela natten =) Men nee då
inte i natt iaf =P

Föresten, satte ut skinn sofforna på blocket. Hade ingen aning
om vad ja skulle ta för pris. Ej äkta skinn, vet ej va skinnet heter
men det är sånt där bra ni vet fejkskinn! Dom kostade 7000 nya
och är inget slitna alls förutom att ena soffan har blivit lite mörkare
på ett ställe...tror det blev efter att den stod i källaren.

Iaf, jag satte ut båda för 3500, är det för mkt tror ni?



jajaaaa, nu ska jag dricka en jädra massa kaffe sen
har jag inget planerat direkt =) ska till jysk kl fem med Lina
och köpa hiss gardiner. Sen ska jag väl ta en promenad på dagen
så jag piggnar till :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0