Helgen är slut...


...och i morgon är det ny vecka! Dagarna bara springer iväg.
Åkte till Skövde vid tolv tiden med Lina, va inte mkt vi hittade,
fanns nästan ingenting som föll mig i smaken. Men ett par skor
blev det iaf och så kläder till Oliwer eklart =)

Kom hem vid tre och då hade precis Micke & Oliwer vaknat.
Micke & Adde satt här å "festa" igår sen gick dom ut så han
var ju lagom pigg när jag lämnade över Oliwer å drog till Skövde :P
Men dom hade lagt sig i sängen när Oliwer ätit lunch å sovit
i tre timmar! Men va lillfisen pigg när han vakna? nepp.
Han har varit slö å hängig hela dagen...sov ända till kvart
i nio i morrse så det är ju inte det att han sovit dåligt i natt...
Varm är han oxå =/ Kanske börjar bli sjuk, han e inte sig
själv iaf...skrattar nästan inget bara tittar på en med glansiga
ögon...ser riktigt bekymrad ut..plutten! <3

Nee nu ska jag lägga mig i soffan & invänta solsidan!

hade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där, jag shoppar mer till Ebba än till mig själv oavsett :) Vad blev det för skor?

Håller han på och bli förkyld? Sån var nämlien Ebba när jag låg hemma. Stackarn! Ses i veckan? :) Puss

2011-02-27 @ 20:02:17
URL: http://ordinarykaos.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan vara tänder :) han är ju i den åldern nu :)

2011-02-28 @ 11:16:18
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering på dig fröken Pettersson ;)

Tack för idag <3 Puss till er godingar!

2011-03-01 @ 17:06:11
URL: http://ordinarykaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0