God morgon!!


Nu har både jag & Oliwer fått frukost i magen och jag har
tagit en dusch. Ska inte göra så mkt nu busa & leka som vanligt =)
Kl tolv ska jag ta en promenad hem till mamma & pappa, dom kom
hem från vietnam igår, varit borta över två veckor, saknat dom!
Så ska få lunch eklart å höra om deras underbara resa =)

Jag vill oxå åka till värmen!! Vi har pratat om en resa vi ska
göra hela familjen + kusiner osv, när min faster fyller 50.
Då är Oliwer tre år, tycker det känns som en bra ålder att åka
utomlands första gången =) är ju dock ett tag kvar tid :P

Föresten, kika ni på familjen annorlunda igår? Herregud...
Alltså på ett sätt tycker jag att ska man verkligen skaffa så
många barn när man inte kan hålla koll på dom? familjen som
var i ullared med 7 ungar varav två små tvillingar...det gick ju bra?!
När barnen skulle klippa sig å dom små sprang runt å rota i alla
lådor, satte på vatten kranar osv...kaos!! Jaja, jag ska inte ha så
många iaf det är en sak som är säker =))

Ne nu ska jag fylla på kaffet =) försöka blåsa håret med kanske.
Oliwer har börjat med en ny grej, han blir helt hysterisk när jag blåser
håret. Han är ju inte rädd för andra höga ljud men hårfönen blir
han livrädd för...kanske ska låta det självtorka istället =P

puss å ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: marros

bättre å låta de självtorka om du har tid , de sliter otroligt på håret att blåsa de vetu :)

2011-02-22 @ 10:28:25
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0