Fredag & på strålande humör =)


Nu är det äntligen helg, underbart.

I morrse åkte vi till Mio för att kika på en ny soffa.
Vi har skinn soffor nu & det gillar jag inte alls.
Inge fel på dom så sätt, snygga och i bra skick
men såå mkt skönare med tyg soffa. På sommaren
klibbar skinn soffa och på vintern blir det kallt.

Vill ha en svart divan soffa, och vi hittade faktiskt
en idag som vi funderar på. Inte svin dyr häller.
Maaassa kuddar och stor och skön :) Ska nog kika
bröderna anderssons först med innan vi bestämmer oss.

Såhär såg soffan ut ungefär. Såå skön!



Annars idag så har det busats & lekt som vanligt med
lilleman, Micke har slipat och grejjat i Oliwers rum.
Så i morgon ska det spacklas lite och sen ska det
målas & tapetseras :) Ska lägga ut före och efterbilder
sen när hela hans rum är klart.

Och på söndag åker ju jag & Sophia till ikea för att
shoppa grejjer till rummet:D även lite annat småplock
blir det väl. Hittade bla ett par snygga ljus stakar i ikea
katalogen som jag ska köpa till sovrummet.



Nu har precis Oliwer somnat och jag väntar på Micke
som är på väg hem från skövde, kört mina föräldrar dit.
Han skulle köpa med mat från milano, kebab rulle! Mums.


Och vet ni...anledningen till mitt strålande humör är att
Micke börjar jobba i stan nästa vecka :D Han ska börja
elux, kanske inte världens roligaste jobb och lönen
blir ju ungefär hälften mot vad han brukar få i Norge.
Men pengar är faktiskt inte allt. Han missar så mkt med
Oliwer när han är borta och det är såå tråkigt att va själv
hela dagarna och kvällarna. Såå nu ska han börja där
tills han hittar något annat =)

Gissa om jag är glad? Slippa ångesten på sönda. UNDERBART.

Ne nu ska jag plocka fram dricka osv sen sätta mig
i soffan och invänta maten. Sjukt hungrig!

Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT!! Vad glad jag blev nu för din/er skull :D Huvudsaken är ju att han kan va hemma med sin familj och inte behöver missa lika mycket, han hittar säkert ett annat jobb någorlunda snart om han inte trivs på Elux.



KUUUUL :)

<3

2011-02-04 @ 19:50:37
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Karolina

Gud vad skönt för er=)

2011-02-05 @ 12:08:43
Postat av: marros

Gud va härligt han fått jobb här gumman :) glad för eran skull , vet hur jobbigt du har haft det <3

2011-02-06 @ 10:00:08
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0