Fredag kväll =)



Då var det redan kväll...i morrse var jag som ett vrak efter
Oliwers härjande i natt. Men nu är jag pigg igen! Min kropp
måste vant sig vid lite sömn, har sovit skit hela veckan men
är ändå super pigg nu.

Sitter & lyssnar på rihanna-only girl. Man blir så jädrans party
sugen när man hör den. Micke ska ut ikväll med grabbgänget.
Hörde allt att han snacka om att han skulle köpa energi dryck
när han prata med lillk förut....hmm alltså ska de drickas sprit!
Då vet jag vilken form han är i när han kommer hem i natt :P

Annars idag så har Micke varit på Mio och hämtat en låne soffa
som vi ska ha tills våran kommer. Skön & snygg så det var ju bra.

Sen har jag även varit i moholm och bytt gardiner. Satt upp den nya,
blev riktigt bra =) Va förövrigt livsfarligt att köra, svin halt och
snön yrde! Och bara för att vi har världens bästa bil slutade självklart
vind rutetorkarna fungera. När jag & Sophia åkte till Örebro förra
helgen så skulle vi fylla på spolarvätska, allt rann typ ur bilen..
Sen när vi är på väg hem så lyser olje lampan...då får vi stanna
i hova och köpa olja....aldrig ska de va lätt att köra bilfanskapet!

Chefen ringde föresten förut, ska jobba i morgon =) Ska bli
super kul. Inte ofta man känner wooooho va kul det ska bli
att jobba. Va ju över ett halvår sen sist,ska jobba med sötaste Johanna :)

Oliwer drack 200 ml godnatt mild havrevälling förut. Så får
hoppas han sover gott inatt =)

En bild jag hitta på när pappsen matar =)




Ne nu ska jag ta lite kvällsmat sen lägga lillen!

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0