En bra dag =)



Dagen började med en super god frukost!
Sophia & Johanna kom hit med nybakta frallor
från ex baren eller vad det heter. Såå goda!
Fyllda med kyckling röra, grönsaker & även
vindruvor och en apelsin skiva!
Lyx frulle =)

Myste i soffan med kaffe & thé och pratade.
När dom gått så var klockan nästan tolv så
då blev det lunch för Oliwer sen tog vi en promenad
så han sov ända till två. Han är så duktig som
börjat sova vidare när man kommit hem =)

Sen lagade jag lunch och när Micke kom hem
blev det kaffe & semla! Har nu på eftermiddagen
satt upp hyllor och lampan i taket. Nu ska det
bara köpas hiss gardiner och lite blommor till
fönstrerna. Ska även sätta upp sänghimmlen,
sen är rummet redo att invigas =)

Är på sånt toppen humör, det är så skönt att
ha Micke hemma..inte alls tomt och ensamt
på kvällarna. Men jag har ju haft mina tjejjer
är klart...som kommit hit och umgåtts och ryckt
upp mig, ni är bäst!

Ne nu får det va färdig pysslat för idag.
Ska se på familjen annorlunda som börjar
kl åtta =)

Pusshej






Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad duktigt han sitter nu=) Kul!!

2011-02-08 @ 08:43:36
Postat av: Anonym

ja visst nu går de utan mitt skydd bakom ;)

2011-02-08 @ 08:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0