Egen tid!


...Nu har jag precis lagt lilla hjärtegrynet, han ligger i sängen
och pratar med sina gossedjur...gnäller lite emellan åt men det tar
nog inte lång tid innan ögonen slår igen =)

Sååå jag ska strax gosa ner mig i soffan och kika på Sofias
änglar...hoppas jag inte tjuter lika mkt som förra veckan,
nu när jag är ensam hemma å allt! Va förövrigt sååå förbannat sugen
på hemmagjord guacumole men hade ingen sån kryddblandning.
Men tog lite taco krydda och lite creme fraiche å det blev ju lika
gött det =) Tur jag hade taco chips & avokado hemma när det
va det jag var sugen på!



Annars idag så har jag inte gjort så värst möe. Oliwer var hemma
hos sin "låtsas farfar" på förmiddagen. Dom e så gulliga som alltid
ringer och frågar om jag vill ha hjälp. Går ut och går osv med Oliwer
så jag kan åka & handla själv eller vad som helst.

Sen har Sophia varit här på eftermiddagen. Kikat lite i ikea katalogen
och planerat vad jag ska köpa till Oliwers rum :D Vi ska nämligen
till ikea på sönda jag & Sophia...ska bli urskoj! shoppa loss lite =)
Såå tråkigt att gå med Micke på ikea, varenda gång vi varit där
har vi blivit osams...han HATAR att gå i affärer...mataffärer, klädaffärer,
sport affärer
..det spelar fan ingen roll va de e för affär..det är bara suck
och stön =)) Så han får va hemma med lilleman på sönda!

Nee nu ska jag lägga mig i soffan =)

Ha en mysig tisdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0