Dagen har gått super fort...



Jag & Oliven låg kvar rätt länge i sängen i morrse.
Sen tog vi en promenad i vanlig ordning efter lunch.
Så han sov även kvar i vagnen när vi kom hem.
Från 12-15....behövdes nog eftersom han vaknat massor
inatt igen =/ Lina kom upp på en kaffe vid två sen
när Micke kommit hem från jobbet så åkte jag ner
till ströget & fikade med Söffet. Så nu är jag propp
mätt efter en stor sallad, cola, chokladboll & kaffe!
Har jag nämt att jag gillar mat?!

Kom hem för en timme sen...har precis nattat Oliwer
och själv ska jag slå mig ner i soffan breve älsklingen..

I morgon är det fredag och då ska Micke laga
lyx middag till mig =) men först på dagen kommer
Marre :)

På lörda kväll ska jag & Lina till
Laxå & hälsa på Linda :) blir nog en bra helg!

Ne mkt mer hade jag nog inte att skriva!

Ha en härlig torsdagskväll.


Kommentarer
Postat av: Catherine

Mat är bra grejer :D

2011-02-17 @ 21:05:17
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig! <3

2011-02-17 @ 21:05:28
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0